Ministrica Duraković otvoreno sa studentima i srednjoškolcima o problemima u obrazovanju

Federalna ministrica obrazovanja i nauke prof.dr. Jasna Duraković boravila je u Tuzli, gdje je bila gošća u emisiji "Perspektiva" koja se temelji na konceptu otvorenog dijaloga o temama mnogo važnijim od dnevne politike, otvoreno razgovarajući sa studentima i srednjoškolcima o svim problemima s kojima se susreću u obrazovanju. 

Snimanje emisije je upriličeno u srijedu, 17.05.2023. godine, u prekrasnom ambijentu ateljea "Ismet Mujezinović" u Tuzli, a ovom prilikom istaknute su mnoge važne teme te, između ostalog, navedeno da u prvi plan treba staviti primjenjiva znanja i tehnologije koje će omogućiti brzo zapošljavanje na tržištu rada, pogotovo u deficitarnim zanimanjima. 

U vezi s pitanjima državnih i privatnih škola, istaknuta su iskustva i trendovima prisutni u svijetu, gdje se ne prave razlike po ovim kriterijima, nego po tome ko je dobar i loš, ko nudi bolje i kvalitetnije obrazovanje. 

Ministrica Duraković je istakla da će Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke dati sve od sebe kako bi ostali upamćeni po dobrim projektima i praksama za sve nivoe obrazovanja u Federaciji BiH. 

Nadamo se podršci svih kantonalnih ministarstava obrazovanja u FBiH u zajedničkom rješavanju svih problema i izazova obrazovanja, pogotovo u vezi sa usklađivanjem obrazovnog sistema sa evropskim, a kako bismo kroz reforme stvorili pretpostavke za kvalitetnije obrazovanje. Svaki učenik ima punu podršku u potrazi za kritičkim znanjem i vještinama kako bi se uspješno natjecao na tržištu rada 21. stoljeća“, napomenula je Duraković. 

Naglasak je stavila i na jačanje sposobnosti profesora i nastavnika da uključe učenike u kritičko razmišljanje i vještine primjene znanja, čime bi se učenici podržali da ostvare svoj puni potencijal i da im se omogući da pozitivno utiču na društveni i ekonomski razvoj zemlje.  

Potrebno je usmjeriti se i na stručno usavršavanje nastavnika, te istovremeno poboljšavati školsko okruženje za učenje, a kako bi se nastavnicima pružila fizička sredstva potrebna za provođenje naučenog u praksi“, kazala je federalna ministrica obrazovanja i nauke. 

Važnim je ocijenila i provođenje aktivnosti na podsticanju dijaloga i diskusije o potrebi reforme obrazovanja, posebno u svjetlu teškog razdoblja pandemije COVID-19, ali i loših rezultata BiH u Programu za međunarodno ocjenjivanje učenika (PISA) za 2018. godinu.

 

 

Galerija