Prvog dana Naučno-stručne konferencije “Labirint medijske (ne)pismenosti i prevencija izazivanja nasilja” u razgovoru sa iskusnim panelistima/cama došli smo do sljedećih zaključaka:
1. Cilj je da predmet Medijska i informacijska pismenost postane sastavni dio reforme obrazovanja u narednom periodu.
2. Visokoškolske ustanove su mjesto gdje se stalno trebaju potencirati novi oblici usvajanja znanja, a to svakako treba biti medijska pismenost, koja će biti prisutna u svakoj sferi izučavanja.
3. Uspostavljanje koncezusa šta je minimum standarda kako smatramo da je neko medijski pismen/a.
4. Izlazak iz ovog labirinta jeste definitivno odgoj i obrazovanje. Institucionalnim pokretanjem važnosti ovog pitanje je odskočna daska za širenje medijske pismenosti, što je dokaz i današanja konferecnija.
5. Na snagu treba stupiti nova paradigma, a to treba biti fantazija na nastavi i dati kreativnosti više slobode.
6. Naoštrimo svoje kritičke oštrice, propitujmo, razmišljamo i educirajmo se u svakom smislu. Cjeloživotno obrazovanje je ključ izlaska iz svih oblika nepismenosti, a najviše medijske.
7. Mediji trebaju jačati svoje kapaciteti, a posebno educirati buduće mlade novinare/ke.
Radujemo se drugom danu Konferencije u kojem ćemo govoriti o ponašanju mladih i uticaju medija na njihov stav, kao i o ulozi obrazovnog procesa u medijskom opismenjavanju.
Konferenciju organizuje Udruženje “Edu Arena”, uz podršku Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke, Instituta za društvena istraživanja FPN-a Univerziteta u Sarajevu i Hanns Seidel Stiftung.