Sektor za finansijske, pravne i opće poslove

Sektor za finansijske, pravne i opće  poslove  vrši poslove i zadatke koji se odnose na: objedinjavanje sektorskih materijala i izradu konačnog teksta prijedloga Budžeta; realizaciju finansijskog plana Ministarstva prema namjenama i dinamici koja je utvrđena godišnjim Budžetom Federacije BiH i u okviru drugih odobrenih finansijskih izvora; praćenje dinamike realizacije plana rashoda; uspostavljanje i kontrolu  provođenja ograničenja u raspolaganju budžetskim sredstvima; poslovnu saradnju sa bankama i drugim pravnim licima iz oblasti poslovnih finansija; provođenje procedura interne kontrole u okviru materijalnog i finansijskog  poslovanja u Ministarstvu; izradu tromjesečnih finansijskih planova i njihovo dostavljanje Federalnom ministarstvu finansija, a na osnovu njih mjesečnih planova potreba finansijskih sredstava; obračun plaća i doprinosa, kao i sve vrste naknada za sve državne službenike i namještenike Ministarstva; prijem i kontrolu računa, zavođenje istih u posebne knjige i plaćanje putem Trezora; vođenje knjigovodstva uz sastavljanje godišnjih i tromjesečnih obračuna i izvještaja; analiziranje finansijskih planova i predlaganje mjera za otklanjanje utvrđenih nedostataka; vođenje potrebne evidencije, zaduženja i obračune amortizacije opreme Ministarstva; priprema podatke utroška službenih telefona; kontrolu finansijskog dijela programa rada  i izvještaja o radu Ministarstva; normativno-pravne poslove Ministarstva; izradu ugovora, sporazuma i drugih općih akata iz djelokruga rada Sektora; izradu rješenja i drugih pojedinačnih akata u postupcima rješavanja o svim pravima, dužnostima i odgovornostima državnih službenika i namještenika, iz radnog odnosa i u vezi sa radnim odnosom; vođenje upravnih postupaka i izdavanje odgovarajućih akata iz djelokruga rada Sektora; praćenje zakonodavstva u oblasti državne uprave i radnih odnosa u državnoj službi; poslove personalne evidencije; stručnog usavršavanja zaposlenih; planiranje javnih nabavki roba, radova i usluga; organizaciju i vršenje kancelarijskog i arhivskog poslovanja; organizaciju i vršenje poslova prijema i otpreme službene pošte; održavanje opreme i sredstava za rad; osiguravanje optimalnih uslova rada; druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Sektora.

Poslovi Sektora vrše se u okviru unutrašnjih organizacionih jedinica i to:

 a) Odsjek za finansijske poslove vrši poslove i zadatke koji se odnose na: objedinjavanje sektorskih materijala i izradu konačnog teksta prijedloga Budžeta; realizaciju finansijskog plana Ministarstva prema namjenama i dinamici koja je utvrđena godišnjim Budžetom Federacije BiH i u okviru drugih odobrenih finansijskih izvora; praćenje dinamike realizacije plana rashoda; uspostavljanje i kontrolu provođenja ograničenja u raspolaganju budžetskim sredstvima; poslovnu saradnju sa bankama i drugim pravnim licima iz oblasti poslovnih finansija; provođenje procedura interne kontrole u okviru materijalnog i finansijskog  poslovanja u Ministarstvu; izradu tromjesečnih finansijskih planova i njihovo dostavljanje Federalnom ministarstvu finansija, a na osnovu njih mjesečnih planova potreba finansijskih sredstava; obračun plaća i doprinosa, kao i sve vrste naknada za sve državne službenike i namještenike Ministarstva; prijem i kontrolu računa, te plaćanje putem Trezora; vođenje knjigovodstva uz sastavljanje godišnjih i tromjesečnih obračuna i izvještaja; analiziranje finansijskih planova i predlaganje mjera za otklanjanje utvrđenih nedostataka; vođenje potrebne evidencije, zaduženja i obračune amortizacije opreme Ministarstva; priprema podatke utroška službenih telefona; kontrolu finansijskog dijela programa rada  i izvještaja o radu Ministarstva; druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Odsjeka.

 b) Odsjek za pravne i opće poslove vrši poslove i zadatke koji se odnose na: normativno-pravne poslove Ministarstva; izradu ugovora, sporazuma i drugih općih akata iz djelokruga rada Odsjeka; izradu rješenja i drugih pojedinačnih akata u postupcima rješavanja o svim pravima, dužnostima i odgovornostima državnih službenika i namještenika, iz radnog odnosa i u vezi sa radnim odnosom; vođenje upravnih postupaka i izdavanje odgovarajućih akata iz djelokruga rada Odsjeka; praćenje zakonodavstva u oblasti državne uprave i radnih odnosa u državnoj službi; poslove personalne evidencije; stručnog usavršavanja zaposlenih; planiranje javnih nabavki roba, radova i usluga; organizaciju i vršenje kancelarijskog i arhivskog poslovanja; organizaciju i vršenje poslova prijema i otpreme službene pošte; održavanje opreme i sredstava za rad; osiguravanje optimalnih uslova rada, te održavanje i čišćenje prostorija Ministarstva; druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Odsjeka.

Pomoćnik ministrice:

Telefon:

E-mail:

 

Dokumenti Sektora za finansijske, pravne i opće  poslove dostupni su u izborniku Dokumenti.

Obavijesti

  • Obavijest o preseljenju Ministarstva

    6. 11. 2025.

    Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti obavještava javnost da će se u periodu od 10. do 14. 11. 2025. godine provoditi proces preseljenja Ministarstva na novu adresu – Krpićeva ulica broj 3A, Mostar.

    Tokom navedenog perioda može doći do povremenih prekida u radu telefonskih linija i internet veze, zbog tehničkih aktivnosti na prespajanju i uspostavi novih sistema komunikacije. Ministarstvo će nastojati da eventualni prekidi budu što kraći, te moli sve građane, partnere i saradnike za razumijevanje.

Stranica 1 od 1